2010. február 2., kedd

Pocakvideó ma reggeli 1.5 órás fagyoskodásomról


Nem jön a vonat, pedig csak a Nyugatiból kellene jönnie, egy megállót, de nem jön. Időben kiértem, még rohantam is, de nem jön. Ellenvonat jön egy, ott ragad, jön még egy, menesztik. A Nyugati felől is jönnek vonatok üresen, elhúznak. Sétálok, ácsorgok, várok...közben pedig pocakvideózom, pedig lenne jobb dolgom is. Bosszúból megosztom veletek az első pocakvideómat.

és rögtön a másodikat is, semmi érdekes nincs bennük, hacsak az nem, hogy valamennyi a pocakomra helyezett mobiltelefonnal lett felvéve. Tkp. rejtett kamera, azaz az emberek akiket felvettem, természetesen viselkedtek, nem érezték úgy, hogy moderálniuk kell magukat. Ami pedig nekem kihívást jelentett ebben, hogy én sem láttam a felvétel monitorképét, csak testhelyzetem változtatásával próbáltam nagyjából összehozni ezt a kísérleti filmdokumentumot. Ilyen egy szép napos-fagyos és átlagos reggel Rákosrendezőn, pocakperspektívából, vágatlanul.